କ୍ଷୀରରେ ଭରି ରହିଛି ଅନେକ ଉପାଦାନ ଯାହା ତୁମ ଶରୀରକୁ ଶକ୍ତ ବନେଇଥାଏ ଶକ୍ତ ଓ ସୁସ୍ଥ . ତେଣୁ ପ୍ରତ୍ୟକ ଦିନ କ୍ଷୀର ପିଇବା ଉଚିତ

କ୍ଷୀର ପିଇବା ଆପଣଙ୍କ କ୍ୟାଲସିୟମ ଠିକ୍ କରିବା ପାଇଁ ଏକ ଭଲ ଉପାୟ କିନ୍ତୁ କ୍ଷୀରର ଲାଭ ସେଠାରେ ବନ୍ଦ ହୁଏ ନାହିଁ | କ୍ଷୀର ପ୍ରୋଟିନ୍, ଦୁର୍ଗଯୁକ୍ତ ଭିଟାମିନ୍ ଏବଂ ଅଧିକ ଯୋଗାଇଥାଏ |

କ୍ଷୀର ପୁରା ପରିବାର ପାଇଁ ପୁଷ୍ଟିକର ଖାଦ୍ୟ ଯୋଗାଏ |

# 1 କ୍ଷୀର ହାଡର ଘନତା ବଜାୟ ରଖେ |

କ୍ଷୀର ହେଉଛି କ୍ୟାଲସିୟମ ଏବଂ ଫସଫରସର ଏକ ଉତ୍କୃଷ୍ଟ ଉତ୍ସ ଯାହା ଶକ୍ତିଶାଳୀ, ସୁସ୍ଥ ହାଡ ଏବଂ ଦାନ୍ତର ବିକାଶ ଏବଂ ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ ପାଇଁ ଆବଶ୍ୟକ | ଏହା ପରେ ଜୀବନରେ ଅଷ୍ଟିଓପୋରୋସିସ୍ ଏବଂ ହାଡ ଭଙ୍ଗା ହେବାର ଆଶଙ୍କା କମିଯାଏ | କ୍ଷୀର ହାଡର ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରେ |

# 2 କ୍ଷୀର ମାଂସପେଶୀ ବୃଦ୍ଧିକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରେ |

କ୍ଷୀରରେ ଥିବା ପ୍ରମୁଖ ପ୍ରୋଟିନ୍ ହେଉଛି କେସିନ୍ ଏବଂ ଚକ | ଉଭୟ ପତଳା ମାଂସପେଶୀ ଗଠନ ଏବଂ ଶରୀରର ଚର୍ବି ହ୍ରାସ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରନ୍ତି |

# 3 କ୍ଷୀରରେ ବି ଭିଟାମିନ୍ ଥାଏ |

କ୍ଷୀରରେ ଭିଟାମିନ୍ B12, ରାଇବୋଫ୍ଲାଭିନ (ଭିଟାମିନ୍ B2) ଏବଂ ନିୟାସିନ୍ (ଭିଟାମିନ୍ B3) ଭରପୂର ଅଟେ ଯାହା ଖାଦ୍ୟକୁ ଶକ୍ତିରେ ପରିଣତ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ | ଲାଲ ରକ୍ତ କଣିକା ଗଠନ ଏବଂ କେନ୍ଦ୍ରୀୟ ସ୍ନାୟୁ ପ୍ରଣାଳୀର ସାଧାରଣ କାର୍ଯ୍ୟ ପାଇଁ ଭିଟାମିନ୍ B12 ମଧ୍ୟ ଆବଶ୍ୟକ |

# 4 କ୍ଷୀର ପ୍ରାୟତ ଅନ୍ୟ ପୁଷ୍ଟିକର ଖାଦ୍ୟ ସହିତ ଦୃଢ଼ ହୋଇଥାଏ |

ଭିଟାମିନ୍ ଏ ଏବଂ ଡି ସହିତ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ପୋଷକ ତତ୍ତ୍ୱ ସାଧାରଣତ କ୍ଷୀରରେ ମିଶାଯାଏ | ଭିଟାମିନ୍ ଏ ଭଲ ଦର୍ଶନ ପାଇଁ ଚାବିକାଠି ଏବଂ ରୋଗ ପ୍ରତିରୋଧକ ଶକ୍ତି ବଢ଼ିଥାଏ, ଯେତେବେଳେ ଭିଟାମିନ୍ ଡି ଶରୀରର କ୍ୟାଲସିୟମ୍ ଗ୍ରହଣ କରିବାର କ୍ଷମତାକୁ ଉନ୍ନତ କରିଥାଏ |

# 5 କ୍ଷୀର କ୍ରନିକ ରୋଗରୁ ରକ୍ଷା କରିପାରେ |

ଖାଦ୍ୟ ଏବଂ ପୁଷ୍ଟିକର ଅନୁସନ୍ଧାନରେ ପ୍ରକାଶିତ 2016 ପତ୍ରିକାରେ, ୟୁରୋପର ଅନୁସନ୍ଧାନକାରୀମାନେ କ୍ଷୀର ଏବଂ ଦୁଗ୍ଧଜାତ ଦ୍ରବ୍ୟର ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପ୍ରଭାବ ଉପରେ ବିଦ୍ୟମାନ ଅଧ୍ୟୟନରୁ ବୈଜ୍ଞାନିକ ପ୍ରମାଣ ସମୀକ୍ଷା କରିଥିଲେ।

ଉପଲବ୍ଧ ପ୍ରମାଣରୁ ଜଣାପଡିଛି ଯେ ଦୁଗ୍ଧ ଗ୍ରହଣ ମେଦବହୁଳତା, ଟାଇପ୍-୨ ମଧୁମେହ, ହୃଦ ରୋଗ, ଏବଂ କୋଲନ୍, ବ୍ଲାଡର, ଗ୍ୟାଷ୍ଟ୍ରିକ୍ ଏବଂ ସ୍ତନ କର୍କଟ ସହିତ କମ୍ ବିପଦ ସହିତ ଜଡିତ। ସେମାନଙ୍କର ବିଶ୍ଳେଷଣରେ ପ୍ରତିକୂଳ ପ୍ରଭାବର ବହୁତ କମ୍ ରିପୋର୍ଟ ହୋଇଥିବା ଦେଖିବାକୁ ମିଳିଥିଲା ​​|

Leave a Reply

Your email address will not be published.