ଯଦି ଆପଣ ପ୍ରତିଦିନ କଦଳୀ ଖାଉଛନ୍ତି ଶରୀର ରେ ଏହି ସବୁ ଜିନିଷ ବୃଦ୍ଧି ପାଇଥାଏ . ପଢ଼ନ୍ତୁ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଖବର

କଦଳୀ କିଛି ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ପୁଷ୍ଟିକର ଏକ ସୁସ୍ବାଦୁ ଏବଂ ସୁବିଧାଜନକ ଉତ୍ସ | ପ୍ରାଚୀନ କାଳରୁ ଲୋକମାନେ ଏହି ଟ୍ରପିକାଲ୍ ଫଳ ବଡାଇଇଛନ୍ତି ଏବଂ ଏହାର ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଉପକାର ଏକ ଶତାବ୍ଦୀରୁ ଅଧିକ ସମୟ ପାଇଁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ ହୋଇଛି |ଆପଣ କଦଳୀ କଞ୍ଚା କିମ୍ବା ଆପଣଙ୍କ ପ୍ରିୟ ସ୍ମୁଥରେ ମିଶ୍ରିତ ଖାଇପାରିବେ | ଆପଣ ନିଜ ଘରେ ତିଆରି କଦଳୀ ବଟା-କଦଳୀ ସାଣ୍ଡୱିଚ୍, କଦଳୀ ରୁଟି, କିମ୍ବା କଦଳୀ ମଫିନ୍ ଉପଭୋଗ କରିପାରିବେ | ସମ୍ଭାବନା ବହୁତ |ଏଥିସହ, ବନ୍ଧାକୋବି:ବର୍ଷସାରା ତୁମର ତେଜରାତି ଦୋକାନରେ ମିଳିପାରିବ |ସହଜରେ ଗଚ୍ଛିତ ଅଛି |ଯେତେବେଳେ ଆପଣ ଯାତ୍ରା କରୁଛନ୍ତି ସେତେବେଳେ ସେମାନଙ୍କର ନିଜସ୍ୱ ହଳଦିଆ ମାମଲାରେ ଆସନ୍ତୁ |ବାନର ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଉପକାରିତା |

ଶକ୍ତିଶାଳୀ ପୋଟାସିୟମ୍: ଏକ ମଧ୍ୟମ କଦଳୀ ଆପଣଙ୍କୁ 422 ମିଲିଗ୍ରାମ ଦେଇଥାଏ, ଯାହାକି ଆପଣ ପ୍ରତିଦିନ ଆବଶ୍ୟକ କରୁଥିବା 9% | ଏହି ଖଣିଜ ହୃଦୟ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟରେ ଏକ ବଡ଼ ଖେଳାଳୀ | ପୋଟାସିୟମ ଯୁକ୍ତ ଖାଦ୍ୟ ଆପଣଙ୍କ ବ୍ଲଡ ପ୍ରେସରକୁ ପରିଚାଳନା କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ, କାରଣ ସେମାନେ ତୁମକୁ ଅଧିକ ସୋଡ଼ିୟମରୁ ମୁକ୍ତି ପାଇବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରନ୍ତି | ପୋଟାସିୟମ୍ ଆପଣଙ୍କ ରକ୍ତଭଣ୍ଡାରର କାନ୍ଥକୁ ମଧ୍ୟ ଆରାମ ଦେଇଥାଏ, ଯାହା ଆପଣଙ୍କ BP କୁ କମ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ |ଅଧିକ କଣ, ପୋଟାସିୟମ୍:ଷ୍ଟ୍ରୋକ୍ ହେବାର ଆଶଙ୍କା କମ୍ କରିପାରେ |ତୁମର ବୟସ ବଢିବା ସହିତ ତୁମର ହାଡକୁ ସୁସ୍ଥ ରଖିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିପାରିବ |ତୁମର ମାଂସପେଶୀକୁ ଭଲ କାମ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ |କିଡନୀ ଷ୍ଟୋନକୁ ରୋକିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ |

କିନ୍ତୁ ଯଦି ଆପଣଙ୍କର କିଡନୀ ସମସ୍ୟା ଅଛି, ଅତ୍ୟଧିକ ପୋଟାସିୟମ୍ ଆପଣଙ୍କ ପାଇଁ ଭଲ ନୁହେଁ | ତୁମର କେତେ ରହିବା ଉଚିତ ତାହା ଦେଖିବା ପାଇଁ ଡାକ୍ତରଙ୍କ ସହିତ ଯାଞ୍ଚ କର |ଫାଇବରର ଏକ ଭୋଜି: ଏହା କୌଣସି ରହସ୍ୟ ନୁହେଁ ଯେ ଆପଣଙ୍କ ଖାଦ୍ୟରେ ସଠିକ୍ ପରିମାଣର ଫାଇବର ଆପଣଙ୍କ ପାଇଁ ଭଲ ଅଟେ | ହାରାହାରି ଆକାରର ପାଚିଲା କଦଳୀ ଆପଣଙ୍କୁ 3 ଗ୍ରାମ ଦେଇଥାଏ | ଆପଣ ଯାହା ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି ତାହା ପ୍ରାୟ 10% ଅଟେ |କଦଳୀରେ ଅଧିକାଂଶ ଫାଇବର ଯାହାକୁ ଦ୍ରବୀଭୂତ ଫାଇବର କୁହାଯାଏ | ଏହା ଆପଣଙ୍କ କୋଲେଷ୍ଟ୍ରଲ ଏବଂ ରକ୍ତଚାପକୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣରେ ରଖିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ ଏବଂ ପ୍ରଦାହକୁ ଦୂର କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ |ସବୁଜ ବନ୍ଧାକୋବି ପ୍ରତିରୋଧକ ଷ୍ଟାର୍କ ନାମକ ଏକ ଜିନିଷରେ ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ | ଏହା ଅବିସ୍ମରଣୀୟ ଫାଇବର ପରି କାର୍ଯ୍ୟ କରେ, ଯାହାକି ସେହି ପ୍ରକାରର ଯାହା ଆପଣଙ୍କ ଅନ୍ତନଳୀକୁ ସର୍ବୋତ୍ତମ କାର୍ଯ୍ୟରେ ରଖିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ | ପ୍ରତିରୋଧକ ଷ୍ଟାର୍ ଆପଣଙ୍କ ବ୍ଲଡ ସୁଗାରକୁ କମ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ |

ସାଧାରଣତ ,, ଫାଇବରରେ ଅଧିକ ଥିବା ଖାଦ୍ୟ ଆପଣଙ୍କୁ ଅତିରିକ୍ତ କ୍ୟାଲୋରୀ ବିନା ପୂର୍ଣ୍ଣ ଅନୁଭବ କରେ | ଯଦି ଆପଣ କିଛି ପାଉଣ୍ଡ ଚାହୁଁଛନ୍ତି ତେବେ ଏହା ମଧ୍ୟ ସେମାନଙ୍କୁ ଏକ ଭଲ ପସନ୍ଦ କରିଥାଏ |ଏକ ଖୁସିର ପେଟ: ଏହା ଦେଖାଯାଏ ଯେ କଦଳୀ ଆପଣଙ୍କ ପେଟ ପାଇଁ ମଧ୍ୟ ଭଲ |ହଳଦିଆ ଫଳ ପ୍ରିବିୟୋଟିକ୍ସର ଉତ୍ସ | ସେଗୁଡ଼ିକ ହେଉଛି କାର୍ବସ୍ ଯାହା ଆପଣ ହଜମ କରନ୍ତି ନାହିଁ, କିନ୍ତୁ ସେମାନେ ଅଧିକ ଲୋକପ୍ରିୟ ପ୍ରୋବୋଟିକ୍ସ ପାଇଁ ଖାଦ୍ୟ ଉତ୍ସ | ସେଗୁଡ଼ିକ ହେଉଛି ତୁମର ଭଲ ଜୀବାଣୁ |ସେଠାରେ ମଧ୍ୟ ଏକ ପ୍ରମାଣ ଅଛି ଯେ ପ୍ରୋବାୟୋଟିକ୍ସ କିଛି ଆଣ୍ଟିବାୟୋଟିକ୍ ନେବା ପରେ ବିରକ୍ତିକର ଝ୍ଗଡ଼ା ରୋଗରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ |ସେମାନେ ମଧ୍ୟ ସାହାଯ୍ୟ କରିପାରିବେ:ଖମୀର ଏବଂ ମୂତ୍ରନଳୀ ସଂକ୍ରମଣରେ ଉନ୍ନତି (UTI)

କିଛି ପାକସ୍ଥଳୀ ସଂକ୍ରମଣର ଚିକିତ୍ସା କର |ବିରକ୍ତିକର ଅନ୍ତସ୍ଥଳୀ ସିଣ୍ଡ୍ରୋମ (ଆଇବିଏସ୍) କୁ ସହଜ କରନ୍ତୁ |ଲାକ୍ଟୋଜ୍ ଅସହିଷ୍ଣୁତା କମ କରନ୍ତୁ |କିଛି ଆଲର୍ଜି ଲକ୍ଷଣ ଉପରେ କାମ କରନ୍ତୁ |ପ୍ରୋବାୟୋଟିକ୍ସ ଥଣ୍ଡା ଏବଂ ଫ୍ଲୁ କମ୍ ହେବାରେ ମଧ୍ୟ ସାହାଯ୍ୟ କରିପାରେ |ସଠିକ୍ ପରିମାଣର କାର୍ବସ୍: ସମସ୍ତ ଫଳ ପରି, କଦଳୀରେ କାର୍ବସ୍ ଥାଏ | କିନ୍ତୁ ଏତେ ସଂଖ୍ୟକ ନୁହେଁ ଯେ ମଧୁମେହ ରୋଗୀମାନେ ସେମାନଙ୍କୁ ଉପଭୋଗ କରିପାରିବେ ନାହିଁ | ଯଦି ଆପଣଙ୍କର ମଧୁମେହ ଅଛି, ଯେତେବେଳେ ଆପଣ ସ୍ନାକ୍ସ ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି, ସେତେବେଳେ ଆପଣ ଅଧା କଦଳୀ ଉପଭୋଗ କରିପାରିବେ |ସେମାନେ କମ୍ କାର୍ବ ଡାଏଟ୍ ମଧ୍ୟ ଉଡ଼ାଇବେ ନାହିଁ | ଏକ ମାଧ୍ୟମ ଆପଣଙ୍କୁ ପ୍ରାୟ 27 ଗ୍ରାମ ଦେଇଥାଏ |

ଶୀଘ୍ର ବ୍ୟାୟାମ ପୁନରୁଦ୍ଧାର: ଅନୁସନ୍ଧାନରୁ ଜଣାପଡିଛି ଯେ ବନ୍ଧାକୋବି ମଧ୍ୟ ଆପଣଙ୍କୁ କଠିନ ବ୍ୟାୟାମରୁ ବାଉନ୍ସ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ | ଏକ ଅଧ୍ୟୟନରେ କୁହାଯାଇଛି ଯେ ପୁରୁଷ ସାଇକେଲ ଚାଳକଙ୍କ ପେଡାଲିଂ ପୂର୍ବରୁ ଏକ କଦଳୀ ଥିଲା, ସେମାନେ ଶୀଘ୍ର ପାଣି ପିଇଥିବା ଲୋକଙ୍କ ଅପେକ୍ଷା ଶୀଘ୍ର ସୁସ୍ଥ ହୋଇଥିଲେ।କଦଳୀ ପୁଷ୍ଟିକର ଖାଦ୍ୟ |କଦଳୀରେ ଅନେକ ଭିଟାମିନ୍ ଏବଂ ମିନେରାଲ୍ସ ଥାଏ |

ଭିଟାମିନ୍ B6: ଏକ ମଧ୍ୟମ କଦଳୀ ଆପଣଙ୍କୁ ପ୍ରତିଦିନ ପାଇବା ଉଚିତ୍ ଭିଟାମିନ୍ B6 ର ଏକ ଚତୁର୍ଥାଂଶ ଦେଇଥାଏ | ଏହା ମେଟାବୋଲିଜିମ୍ ସହିତ ସାହାଯ୍ୟ କରେ | ଏବଂ ଏହା ଗର୍ଭାବସ୍ଥା ଏବଂ ଶିଶୁ ଅବସ୍ଥାରେ ମସ୍ତିଷ୍କ ବିକାଶରେ, ଏବଂ ପ୍ରତିରକ୍ଷା ପ୍ରଣାଳୀ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟରେ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଭୂମିକା ଗ୍ରହଣ କରିଥାଏ |ଭିଟାମିନ୍ ସି: ଆପଣ ପ୍ରତିଦିନ 75-90 ମିଲିଗ୍ରାମ ମଧ୍ୟରେ ଶୁଟ୍ କରିବା ଉଚିତ୍ | ତେଣୁ ପ୍ରାୟ 10 ମିଲିଗ୍ରାମ ସହିତ, ତୁମର ସକାଳର କଦଳୀ ତୁମ ରାସ୍ତାରେ ଭଲ କରିପାରେ | ଭିଟାମିନ୍ ସି ଆପଣଙ୍କୁ ମାଗଣା ରେଡିକାଲ୍ ନାମକ ଜିନିଷ ଦ୍ୱାରା ହୋଇଥିବା କ୍ଷତିରୁ ରକ୍ଷା କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ | ଆମେ ଖାଉଥିବା ଖାଦ୍ୟ, ସିଗାରେଟ୍ ଧୂଆଁ, କୀଟନାଶକ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସମ୍ଭାବ୍ୟ କ୍ଷତିକାରକ ଜିନିଷ ଉପରେ ଆମ ଶରୀରରେ ପ୍ରତିକ୍ରିୟା | ଭିଟାମିନ୍ ସି ମଧ୍ୟ ଆପଣଙ୍କ ପ୍ରତିରକ୍ଷା ପ୍ରଣାଳୀକୁ ଭଲ କାମ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କୁ ଭଲ ସୁସ୍ଥ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ |ମ୍ୟାଗ୍ନେସିୟମ୍: ଏହି ମିନେରାଲ୍ ଆପଣଙ୍କ ବ୍ଲଡ୍ ପ୍ରେସର ଏବଂ ବ୍ଲଡ୍ ସୁଗାରକୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କ ହାଡକୁ ମଜବୁତ ରଖେ | ଆପଣ ଆବଶ୍ୟକ କରୁଥିବା ଏକ କଦଳୀ ଆପଣଙ୍କୁ 8% ଦେଇଥାଏ |ଭିଟାମିନ୍ ଏ: ଏହି ଭିଟାମିନ୍ ଆପଣଙ୍କ ଦୃଷ୍ଟି ଶକ୍ତି ପାଇଁ ଭଲ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କୁ କର୍କଟ ରୋଗରୁ ରକ୍ଷା କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ |

Leave a Reply

Your email address will not be published.