ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମ ବହୁତ ମଝବୁତ ହୋଇଥାଏ ତେଣୁ ଭୁଲିବାକୁ ବହୁତ କଷ୍ଟ ହୁଏ . ପଢନ୍ତୁ କଣ କଲେ ଜଲ୍ଦି ଭୁଲି ପାରିବେ

କାହା ପାଇଁ ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମ ଭୁଲିଯିବା ସହଜ ନୁହେଁ | ତୁମର ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମ ହିଁ ତୁମକୁ ଏକ ରୋମାଣ୍ଟିକ୍ ରହିବାକୁ ଅନୁଭବ କରେ | ଭବିଷ୍ୟତରେ ଅନ୍ୟ ସମାନ ଅନୁଭୂତି ବିଷୟରେ କିପରି ଅନୁଭବ କରିବେ ତାହା କୌଣସି  ପ୍ରଥମ ଅଭିଜ୍ଞତା ଆପଣଙ୍କୁ କହିଥାଏ | ଯଦି ତୁମେ ତୁମର ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମକୁ ଭୁଲିଯିବାକୁ ଏତେ ଚେଷ୍ଟା କରୁଛ, ତେବେ ଏହା ବଡ କଥା ନୁହେଁ | ଏହା ଏପରି ଏକ ଜିନିଷ ଯାହାକୁ ଅନେକ ଲୋକ ସଂଘର୍ଷ କରୁଛନ୍ତି, କିନ୍ତୁ ଏପରି ଅନେକ ଜିନିଷ ଅଛି, ଯାହା କରି ଆପଣ ନିଜ ପ୍ରେମକୁ ଭୁଲି ଯାଇ ଆଗକୁ ବଢ଼ିପାରିବେ| ସର୍ବପ୍ରଥମେ, ତୁମର ପୂର୍ବକୁ ହରାଇବା ବନ୍ଦ କର | ଅତୀତ ବିଷୟରେ ଭୁଲିଯିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କର ଏବଂ ତୁମର ବର୍ତ୍ତମାନ ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦିଅ | ସମ୍ପର୍କ ପାଇଁ ଏକ ସୁସ୍ଥ ଆଭିମୁଖ୍ୟ ଗ୍ରହଣ କରିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ | ଯଦିଓ ତୁମର ସମ୍ପର୍କ ବର୍ତ୍ତମାନ ସମାପ୍ତ ହୋଇଛି, ତୁମେ ନିଶ୍ଚୟ ପ୍ରେମରେ ଥିବାବେଳେ ନିଜ ବିଷୟରେ ବହୁତ କିଛି ଶିଖିଛ | ଏହାର ଭାଙ୍ଗିବାରେ ଦୁଖ କରି ଆଗକୁ ବଢନ୍ତୁ | ବର୍ତ୍ତମାନ ତୁମର ହଜିଯାଇଥିବା ପ୍ରେମକୁ ଭୁଲିଯାଅ ଏବଂ ଆଗାମୀ ସମୟ ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦିଅ |

1.ତୁମର ମନୋଭାବକୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରିବା |

ତୁମର ପୂର୍ବକୁ ମନେ ରଖିବା ସମୟକୁ ସୀମିତ କର | ତୁମେ ଭାବି ପାରିବ ଯେ ତୁମେ ନିଜ ସ୍ମୃତିରୁ ନିଜକୁ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣରୂପେ ଅପସାରଣ କରିବ | ତଥାପି, ଯଦି ତୁମେ ଏପରି ଭାବୁଛ, ତେବେ ଏହା ହୋଇପାରେ ଯେ ସେମାନେ ଆପଣଙ୍କ ଚିନ୍ତାଧାରା ଅନୁସାରେ ପରିଣାମ ଦିଅନ୍ତି ନାହିଁ | ଯଦି ଆପଣ କାହାକୁ ହରାଇବା ବନ୍ଦ କରିବାକୁ ନିଜ ଉପରେ ଅତ୍ୟଧିକ ଚାପ ପକାଉଛନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ ସେମାନଙ୍କ ବିଷୟରେ ଅଧିକରୁ ଅଧିକ ଚିନ୍ତା କରିବେ | ତୁମର ପୂର୍ବକୁ ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ଭୁଲିଯିବା ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତା କରିବା ପରିବର୍ତ୍ତେ, ତୁମେ ସେମାନଙ୍କ ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତା କରିବାରେ ବିତାଇଥିବା ସମୟକୁ ସୀମିତ କର | ଏହା ଏକ ବହୁତ ଭଲ ରଣନୀତି |

ଦିନର ଏକ ସମୟ ବାଛ ଯେତେବେଳେ ତୁମେ ତୁମର ପୂର୍ବ ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତା କରିପାରିବ | ଉଦାହରଣ ସ୍ .ରୂପ, ଆସନ୍ତୁ କହିବା ଯେ ଆପଣ ପ୍ରତିଦିନ ଅଧ ଘଣ୍ଟା ଅଲଗା ରଖନ୍ତି, ସକାଳେ, ଯେତେବେଳେ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ପୂର୍ବ ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତା କରିପାରିବେ | ଯଦି ତୁମେ ତାଙ୍କୁ ମନେ ରଖିବାରେ ଅସୁବିଧା ଭୋଗୁଛ, ଏକ ଗୀତ ଶୁଣ କିମ୍ବା ଏକ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତା କର ଯାହାକୁ ତୁମେ ଦୁହେଁ ଭଲ ପାଉଥିଲ |ଏହା ପରେ, ଦିନରେ ଥରେ ମଧ୍ୟ ଏହାକୁ ହାତଛଡା କରନ୍ତୁ ନାହିଁ | ଯଦି ତାଙ୍କର ସ୍ମୃତି ଆପଣଙ୍କୁ ହତାଶ କରୁନାହିଁ, ତେବେ କିଛି କୁହନ୍ତୁ, “ମୁଁ ଆଜି ଏ ବିଷୟରେ ବହୁତ ଚିନ୍ତା କରିଛି। ବର୍ତ୍ତମାନ ମୁଁ ଏହି ସ୍ମୃତିଗୁଡ଼ିକୁ ଆସନ୍ତାକାଲି ପାଇଁ ବଞ୍ଚାଇବାକୁ ଚାହୁଁଛି |”

2.ଅବାସ୍ତବ ଚିନ୍ତାଧାରାର ଢାଞ୍ଚା ପ୍ରତି ଧ୍ୟାନ ଦିଅ

 ଯଦି ତୁମେ ତୁମର ପ୍ରେମ ହରାଇବାକୁ ଅତ୍ୟଧିକ ବିରକ୍ତ, ତେବେ ତୁମେ କିଛି ଆପତ୍ତିଜନକ ଚିନ୍ତାଧାରା ଆରମ୍ଭ କରିପାରେ | ଉଦାହରଣ ସ୍ୱରୂପ, ଆପଣ ହୁଏତ ଭାବିବା ଆରମ୍ଭ କରିପାରିବେ, “ମୁଁ ଆଉ କାହାକୁ ଆଉ ଭଲ ପାଏ ନାହିଁ |” କିମ୍ବା “ମୁଁ ଆଉ ଖୁସି ହେବି ନାହିଁ।” ଯେତେବେଳେ ତୁମେ ନିଜକୁ ଏପରି ଜିନିଷ ଚିନ୍ତା କରୁଛ, ତୁରନ୍ତ ସେଗୁଡ଼ିକୁ ବନ୍ଦ କର ଏବଂ ସେମାନଙ୍କୁ ଚ୍ୟାଲେଞ୍ଜ କର |କୌଣସି ଦୁଇ ଜଣ କିମ୍ବା ଦୁଇ ସମ୍ପର୍କ ସମାନ ନୁହଁନ୍ତି | ଯଦି ଆପଣ ମଧ୍ୟ ଭାବୁଛନ୍ତି ଯେ ଆପଣ ପୁନର୍ବାର ସମାନ ଢ଼ଙ୍ଗରେ ଚିନ୍ତା କରିବାକୁ ସମର୍ଥ ହେବେ ନାହିଁ, ତେବେ ଆପଣ ଠିକ୍ କହିଛନ୍ତି | ତଥାପି, ଏହାର ଅର୍ଥ ନୁହେଁ ଯେ ଆପଣ ଆଉ ଭଲ ପାଇବାକୁ କିମ୍ବା ଖୁସି ହେବାକୁ ସମର୍ଥ ହେବେ ନାହିଁ |

ବାସ୍ତବ ହୁଅ | ଅଧିକାଂଶ ଲୋକ ସେମାନଙ୍କର ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମକୁ ଭୁଲି ଯାଆନ୍ତି ନାହିଁ | ଆପଣଙ୍କର ପିତାମାତା, ବନ୍ଧୁ କିମ୍ବା ଅନ୍ୟ ପରିବାର ସଦସ୍ୟଙ୍କ ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତା କରନ୍ତୁ | ଏହି ସମସ୍ତ ଲୋକ ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ସେମାନଙ୍କର ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମ ହରାଇଥିବେ କିମ୍ବା ଅନ୍ୟ ସମୟରେ, କିନ୍ତୁ ବର୍ତ୍ତମାନ ସେମାନେ ଆହୁରି ଭଲ ସମ୍ପର୍କରେ ରହିବେ |ସ୍ପଷ୍ଟ ହୁଅ ଉଦାହରଣ ସ୍ୱରୂପ, ଯଦି ତୁମେ ନିଜକୁ ଭାବୁଛ ଯେ ତୁମେ ଆଉ କେବେ ପ୍ରେମ ପାଇବ ନାହିଁ, ଏପରି ଭାବନାକୁ ଏପରି କିଛି ସହିତ ବଦଳାଇବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କର, “ବର୍ତ୍ତମାନ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ପୁନର୍ବାର ଥାଆନ୍ତି ଯଦି ମୁଁ ଡେଟ କରିବାକୁ ପ୍ରସ୍ତୁତ, ମୁଁ ତୁରନ୍ତ ନୂତନ ପ୍ରେମ ପାଇବି | ଏହା ହୋଇପାରେ ନାହିଁ ଯେ ମୁଁ କାହାକୁ ପାଇ ନାହିଁ। “

ନିଜକୁ କୁହନ୍ତୁ ଯେ, ଯଦିଓ ବର୍ତ୍ତମାନ ସବୁ ଠିକ୍ ନୁହେଁ, ଆପଣ କିଛି ସମୟ ପରେ ପୁନର୍ବାର ଭଲ ପାଇବାକୁ ଏବଂ ଖୁସି ହେବାକୁ ଶିଖିବେ |ଆପଣଙ୍କ ମନକୁ ଆସୁଥିବା ଚିନ୍ତାଧାରା ବିଷୟରେ ଜଣେ ବିଶ୍ୱସ୍ତ ବନ୍ଧୁ, ପରିବାର ସଦସ୍ୟ, କିମ୍ବା ପରାମର୍ଶଦାତାଙ୍କ ସହ କଥା ହୁଅନ୍ତୁ | ସେମାନେ ଆପଣଙ୍କୁ ଏକ ନୂତନ ଦୃଷ୍ଟିକୋଣ ଗ୍ରହଣ କରିବାରେ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କର ଏହି ଅବାସ୍ତବ ଚିନ୍ତାଧାରାକୁ ଦୂର କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିପାରିବେ |

3.ବର୍ତ୍ତମାନ ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦିଅନ୍ତୁ, ବର୍ତ୍ତମାନ ଆପଣଙ୍କ ସହିତ କ’ଣ ଘଟୁଛି ନିଜକୁ ମନେ ରଖନ୍ତୁ |

ତୁମର ବନ୍ଧୁ ସର୍କଲ, ତୁମର ଚାକିରି, ତୁମର ଆଗ୍ରହ, ଏବଂ ତୁମର ହବି ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତା କର | ଯଦିଓ ଆପଣ ବର୍ତ୍ତମାନ ରୋମାନ୍ସକୁ ଚାହିଁ ନାହାଁନ୍ତି, ତଥାପି ଆପଣଙ୍କ ଚାରିପାଖରେ ବହୁତ କିଛି ରହିବ ଯାହାକୁ ଆପଣ ଧ୍ୟାନ ଦେଇ ପାରିବେ |ଏପରି କାର୍ଯ୍ୟ କର ଯାହାକି ତୁମର ଧ୍ୟାନକୁ ବର୍ତ୍ତମାନ ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦେଇପାରେ | ଏକ ନୂତନ ହବି ନିଅ | ଏକ କ୍ଲବରେ ଯୋଗ ଦିଅନ୍ତୁ | କୌଣସି ସ୍ଥାନରେ ସ୍ବେଚ୍ଛାସେବୀ | ଏକ ଜିମରେ ଯୋଗ ଦିଅନ୍ତୁ | ଏପରି କିଛି କର ଯାହାକି ତୁମକୁ ବର୍ତ୍ତମାନରେ ରଖିପାରେ |

ନୂତନ ସ୍ମୃତି ଆପଣଙ୍କୁ ଅତୀତକୁ ଭୁଲିଯିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ | ନୂତନ ଏବଂ ଉନ୍ନତ ସ୍ମୃତି ସୃଷ୍ଟି କରିବାକୁ ଆପଣ ନେଇଥିବା କିଛି ଠୋସ୍ ପଦକ୍ଷେପ ଆପଣଙ୍କୁ ଆପଣଙ୍କର ପୂର୍ବର ସ୍ମୃତିଠାରୁ ଦୂରରେ ରଖିବ | ଯେକୌଣସି ସମୟରେ ମନେରଖିବାକୁ ଏବଂ ସେହି ସମୟରେ ତୁମର ଭାବନା ଏବଂ ଚିନ୍ତାଧାରା ଉପରେ ପ୍ରତିଫଳନ କରିବାକୁ କିଛି ସମୟ ନେବା ଜରୁରୀ | ଯଦିଓ, ଯଦି ଆପଣ ଏହି ଅନୁସନ୍ଧାନ ସମୟକୁ କିଛି କାର୍ଯ୍ୟ କିମ୍ବା କାର୍ଯ୍ୟକଳାପରେ ଉତ୍ସର୍ଗ କରନ୍ତି ତେବେ ଏହା ଭଲ ହେବ ଯାହା ଆପଣଙ୍କୁ ଅନ୍ୟ କିଛି ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦେବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିପାରିବ |

Leave a Reply

Your email address will not be published.