ଏକ ଗ୍ଲାସ୍ ପାଣି 72 ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ଜୀବନ ବଂଚାଇଲା . ମାତ୍ର ଗୋଟେ ପାଣି ସାହାଯ୍ୟରେ କିପରି ଏକ ବିମାନକୁ ଦୁର୍ଘଟଣାରୁ ବଂଚାଇଲେ ପାଇଲଟ

ଏହି ବିମାନଟି 20 ବର୍ଷ ଧରି ବ୍ୟବହୃତ ହୋଇଆସୁଥିଲା, କିନ୍ତୁ ଏହା ପୂର୍ବରୁ କୌଣସି ଦୁର୍ଘଟଣାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହୋଇନଥିଲା, ତେଣୁ ବିମାନଟି ସହଜ ହେବ ବୋଲି କ୍ୟାବିନ କ୍ରୁଙ୍କର ସନ୍ଦେହ ନାହିଁ। ଯାତ୍ରୀମାନେ ବିମାନରେ ଚଢ଼ିଗଲେ; ବିମାନ କର୍ମଚାରୀମାନେ ସେମାନଙ୍କର ବୋର୍ଡିଂ ପାସ୍ ଯାଞ୍ଚ କରିଥିଲେ; ସବୁକିଛି ପୂର୍ବପରି ଚାଲିଗଲା | ପ୍ରଥମ ପାଇଲଟ୍ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଅଭିବାଦନ ଜଣାଇଲେ ଏବଂ ବିମାନ ଆରମ୍ଭ ହେଲା |କିନ୍ତୁ ଏହା ପରେ ଯାହା ଘଟିଲା ତାହା ପ୍ରକୃତରେ ଭୟାନକ ଥିଲା |

ବିମାନରେ ବିଦ୍ୟୁତ୍ ନାହିଁ, ସମସ୍ତ ଯନ୍ତ୍ରପାତି ତଳକୁ, ବିମାନବନ୍ଦରରେ ନାହିଁ, ଏବଂ ସାଇବରିଆ ତୁଷାର ଜଙ୍ଗଲରେ କେବଳ ଅଧା ଭୁଲିଯାଇଥିବା ରନୱେ | ଏକ ଯାତ୍ରୀବାହୀ ବିମାନ ଅବତରଣ ପାଇଁ ଏକ ଖରାପ ପରିସ୍ଥିତି କଳ୍ପନା କରିବା କଷ୍ଟକର, ତେଣୁ ଏହା ଏକ ପ୍ରକୃତ ଚମତ୍କାର ଯେ ସମସ୍ତେ ନିରାପଦରେ ରହିଲେ | ଏବଂ ଏହାର ସମସ୍ତ ଧନ୍ୟବାଦ… ଏକ ଗ୍ଲାସ୍ ପାଣି |

7 ସେପ୍ଟେମ୍ବର 2010 ରେ, ଆଲ୍ରୋସା ମିର୍ନି ଏୟାର ଏଣ୍ଟରପ୍ରାଇଜ୍ ଫ୍ଲାଇଟ୍ 514 ଟୁପୋଲେଭ୍ ଟୁ -154 ମି RA-85684 ବିମାନ ମାର୍ଗରେ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ବୈଦୁତିକ ବିଫଳତାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହୋଇଥିଲା, ଯାହା ନାଭିଗେସନ୍ ସିଷ୍ଟମ ହରାଇଲା | ବୈଦୁତିକ ଚାଳିତ ଇନ୍ଧନ ସ୍ଥାନାନ୍ତର ପମ୍ପଗୁଡିକ ମଧ୍ୟ ପ୍ରଭାବିତ ହୋଇଥିଲା, ଅର୍ଥାତ୍ ବିମାନଟି ଧାର୍ଯ୍ୟ ଗନ୍ତବ୍ୟ ସ୍ଥଳରେ ପହଞ୍ଚିବାରେ ଅସମର୍ଥ ଥିଲା | ବନ୍ଦ ଇଜମା ବିମାନବନ୍ଦରରେ ଜରୁରୀକାଳୀନ ଅବତରଣ କରାଯାଇଥିଲା।

ଫ୍ଲାଇଟ୍ 514 ର ପାଇଲଟ୍, ଆଣ୍ଡ୍ରେଇ ଲାମାନୋଭ୍ ଏବଂ ୟେଭେଗେନି ନୋଭୋସେଲୋଭଙ୍କୁ ରୁଷ ଫେଡେରେଶନର ହିରୋ କରାଯାଇଥିଲା | ଅନ୍ୟ 7 ଜଣ ଙ୍କୁ ସଦସ୍ୟଙ୍କୁ ଅର୍ଡର ଅଫ୍ ସାହସ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଥିଲା। ଜେନିୟସ୍ ପାଇଲଟ୍ମାନେ କିପରି ଏକ ଗ୍ଲାସ୍ ପାଣି ବ୍ୟବହାର କରି ଦୁର୍ଘଟଣାଗ୍ରସ୍ତ ବିମାନକୁ ବଞ୍ଚାଇଲେ | ଡିମିଟ୍ରି ମେଡଭେଡେଭ ଏବଂ ଆଲ୍ରୋସା ଫ୍ଲାଇଟ୍ 514 ର କ୍ରୁ (ଇଜମା 7 ସେପ୍ଟେମ୍ବର 2010 ରେ ଦୁର୍ଘଟଣା) | ମସ୍କୋ, କ୍ରେମଲିନ୍ 16 ନଭେମ୍ବର 2010

ଅବତରଣ କେବଳ ସଫଳ ହୋଇପାରେ କାରଣ 2003 ରେ ବିମାନ ବନ୍ଦର ଟ୍ରାଫିକ୍ ବନ୍ଦ ହେବା ପରେ ମଧ୍ୟ ବିମାନବନ୍ଦରର ସର୍ବୋଚ୍ଚ ସରୋଜ ସୋଟନିକୋଭ୍ ଲ୍ୟାଣ୍ଡିଂ ଷ୍ଟ୍ରିପ୍ ଗଛ ଏବଂ ବୁଦା ମୁକ୍ତ ରଖିଥିଲେ। ପରେ ସୋଟନିକୋଭଙ୍କୁ ରୁଷର ରାଷ୍ଟ୍ରପତି ସଜାଇଥିଲେ।

Leave a Reply

Your email address will not be published.