ଗର୍ଭାବସ୍ଥା ସମୟରେ ଏହି ଜିନିଷ ସବୁ ଖାଇଲେ ଆପଣଙ୍କ ଛୁଆ ଏକଦମ ଗୋରା ହୋଇ ଜନ୍ମ ହେବ

ମହିଳାମାନେ ଗର୍ଭାବସ୍ଥାରେ ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରକାରର ପ୍ରତିକାର ଗ୍ରହଣ କରିବା ଏହା ବିଶ୍ୱାସ କରାଯାଏ ଯେ କିଛି ଖାଦ୍ୟ ଶିଶୁକୁ ସୁସ୍ଥ କରିବା ସହିତ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ  ମଧ୍ୟ ଦେଇଥାଏ। ସେଗୁଡିକ କେବଳ ଗର୍ଭାବସ୍ଥାରେ ଖିଆଯାଏ | ଯଦି ଆପଣ ମଧ୍ୟ ଶୀଘ୍ର ମା ହେବାକୁ ଯାଉଛନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣଙ୍କ ଖାଦ୍ୟରେ ଏଠାରେ ଉଲ୍ଲେଖ କରାଯାଇଥିବା ଫଳଗୁଡିକ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରନ୍ତୁ |

1.ସବୁଜ ପନିପରିବା

ବ୍ରୋକୋଲି କିମ୍ବା ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସବୁଜ ପତ୍ରଯୁକ୍ତ ପନିପରିବା ଅନେକ ପୋଷକ ତତ୍ତ୍ୱ ଧାରଣ କରିଥାଏ, ଯାହା ଗର୍ଭବତୀ ମହିଳାଙ୍କ ପାଇଁ ଜରୁରୀ | ଏଥିମଧ୍ୟରେ ଫାଇବର, ଭିଟାମିନ୍ ଏ, ଭିଟାମିନ୍ କେ, କ୍ୟାଲସିୟମ୍, ଫୋଲେଟ୍ ଏବଂ ପୋଟାସିୟମ୍ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ | ଏହା ଗର୍ଭସ୍ଥ ଶିଶୁ ପାଇଁ ଲାଭଦାୟକ ଅଟେ | ଏହା ସହିତ ଶିଶୁର ରଙ୍ଗ ମଧ୍ୟ ଏହା ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଭାବିତ ହୋଇଥାଏ | ଗର୍ଭାବସ୍ଥାରେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ମହିଳା କମଳା ଖାଇଥାନ୍ତି | ଏହାର ଖଟା-ମିଠା ସ୍ୱାଦ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଗର୍ଭବତୀ ମହିଳାଙ୍କୁ ବହୁତ ଆକର୍ଷିତ କରିଥାଏ | ଗର୍ଭଧାରଣ ସମୟରେ ଏହାକୁ ଖାଇବା ଦ୍ୱାରା ନବଜାତ ଶିଶୁର ରଙ୍ଗ ସୁନ୍ଦର ହୋଇଯାଏ ବୋଲି ବିଶ୍ୱାସ କରାଯାଏ

ବାସ୍ତବରେ, କମଳା ରେ ଅନେକ ଗୁଣ ଅଛି, ଯାହା ଗର୍ଭବତୀ ମହିଳାମାନଙ୍କୁ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ସୁବିଧା ଯୋଗାଇଥାଏ | ଏଥିରେ ଭିଟାମିନ୍ ସି, ଫୋଲେଟ୍ ଏବଂ ଫାଇବର ଥାଏ | ଏହାର ନିୟମିତ ବ୍ୟବହାର ହେତୁ ଗର୍ଭବତୀ ମହିଳାମାନେ କୋଷ୍ଠକାଠିନ୍ୟରେ ଅଭିଯୋଗ କରନ୍ତି ନାହିଁ | ଏହା ସହିତ କମଳା 90 ପ୍ରତିଶତ ଜଳ ଧାରଣ କରିଥାଏ, ଯାହା ଶରୀରରେ ଜଳ ଅଭାବକୁ ପୂରଣ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ |

2.ଅଣ୍ଡା

ଗର୍ଭବତୀ ମହିଳାମାନେ ଯେଉଁମାନେ ନିୟମିତ ଭାବରେ ନିଜ ଖାଦ୍ୟରେ ଅଣ୍ଡା ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରନ୍ତି, ସେମାନେ ଭିଟାମିନ୍ ଏ, ଭିଟାମିନ୍ ଡି, ଜିଙ୍କ ଏବଂ ପୋଟାସିୟମ୍, ମ୍ୟାଗ୍ନେସିୟମ୍, ଫସଫରସ୍, ଆଇରନ୍, ସୋଡିୟମ୍ ଏବଂ ପ୍ରୋଟିନ୍ ଭଳି ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଜରୁରୀ ଉପାଦାନ ପାଇଥା’ନ୍ତି | ଏହି ସମସ୍ତ ଉପାଦାନ ଗର୍ଭବତୀ ମହିଳା ଏବଂ ସେମାନଙ୍କର ଜନ୍ମିତ ଶିଶୁ ପାଇଁ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ | ଅଣ୍ଡାର ବ୍ୟବହାର ଶିଶୁର ରଙ୍ଗରେ ଉନ୍ନତି ଆଣିବାରେ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଭୂମିକା ଗ୍ରହଣ କରିଥାଏ |

ଏହା ବ୍ୟତୀତ ଓଟମିଲ୍ ମଧ୍ୟ ଲାଭଦାୟକ ଅଟେ | ଏହା ଏକ ପ୍ରକାର ସୁପର ଫୁଡ୍ | ଏହାକୁ ବିଭିନ୍ନ ଉପାୟରେ ଖାଇହେବ | ଏହାକୁ ଖାଇବା ଦ୍ୱାରା ତୁମର ଜନ୍ମିତ ଶିଶୁର ରଙ୍ଗ ଉପରେ ଗଭୀର ପ୍ରଭାବ ପଡ଼ିବ | ସେ ସୁନ୍ଦର ଚର୍ମମୟ ହେବେ। ଏହାର ଗୁଣଗୁଡିକ ବିଷୟରେ, ଏକ ଚତୁର୍ଥାଂଶ କପ୍ ରେ 4 ଗ୍ରାମ ଫାଇବର, 73 ମିଲିଗ୍ରାମ ପୋଟାସିୟମ୍, 27 ଗ୍ରାମ କାର୍ବୋହାଇଡ୍ରେଟ୍, 150 କ୍ୟାଲୋରୀ ଏବଂ ଆଇରନ ଦୈନିକ ଆବଶ୍ୟକତାର 10 ପ୍ରତିଶତ ରହିଥାଏ |

3.ବାଦାମ

ବିଶ୍ୱାସ କରାଯାଏ ଯେ ବାଦାମ ଖାଇବା ଦ୍ୱାରା ପିଲା ସୁସ୍ଥ ହୋଇଯାଏ ଏବଂ ସେମାନଙ୍କର ରଙ୍ଗ ମଧ୍ୟ ଫୁଲିଯାଏ | ତେଣୁ ଗର୍ଭବତୀ ମହିଳାମାନଙ୍କୁ କ୍ଷୀରରେ ମିଶ୍ରିତ ବାଦାମ ଖାଇବାକୁ ପରାମର୍ଶ ଦିଆଯାଇଛି |ଏହା ହାଡ ପାଇଁ ମଧ୍ୟ ଶକ୍ତିଶାଳୀ | ବାଦାମରେ ଭିଟାମିନ୍ ଇ ଭରପୂର ଅଟେ, ଯାହା ଶିଶୁମାନଙ୍କର କେଶକୁ ସୁନ୍ଦର କରିଥାଏ | ରାତିରେ ବାଦାମକୁ ଭିଜାନ୍ତୁ | ପରଦିନ ସକାଳେ ଏହି ବାଦାମକୁ ଛାଣି କ୍ଷୀର ସହିତ ନେଇଯାଅ | ଅଧିକ ଲାଭ ଆସିବ |

4.କଦଳୀ

କଦଳୀ ହେଉଛି ସର୍ବୋତ୍ତମ ଫଳ | ଏହା ତତକ୍ଷଣାତ୍ ଶକ୍ତି ଯୋଗାଏ | ଏହି ଫଳ ଗର୍ଭାବସ୍ଥାରେ ବହୁତ ସାହାଯ୍ୟକାରୀ | ଏହା ମହିଳାମାନଙ୍କୁ ସକାଳର ରୋଗରୁ ରକ୍ଷା କରିଥାଏ | ଏଥିରେ ଭିଟାମିନ୍ ବି 6 ମିଳିଥାଏ, ଯାହା ସକାଳର ରୋଗର ମୁକାବିଲା କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ |ଜଣେ ଗର୍ଭବତୀ ମହିଳା ପ୍ରତିଦିନ 1.9 ମିଲିଗ୍ରାମ ଭିଟାମିନ୍ B6 ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି | ଏକ ମଧ୍ୟମ ଆକାରର କଦଳୀ ଏହାର 4 ମିଲିଗ୍ରାମ ଯୋଗାଏ |

5.ସାଫ୍ରନ୍ ମିଶ୍ରିତ କ୍ଷୀର

ଅଧିକାଂଶ ଗର୍ଭବତୀ ମହିଳା ଏକ ସୁନ୍ଦର ସନ୍ତାନର ଇଚ୍ଛାରେ କ୍ଷୀରରେ ମିଶ୍ରିତ ସାଫ୍ରନ୍ ପିଅନ୍ତି | ଏହାକୁ ନିୟମିତ ପିଇବା ଦ୍ୱାରା କେବଳ ଶିଶୁର ରଙ୍ଗ ବୃଦ୍ଧି ହୁଏ ନାହିଁ ବରଂ ଗର୍ଭବତୀ ମହିଳାଙ୍କ ରଙ୍ଗ ମଧ୍ୟ ଫୁଲିଯାଏ | ଏକ ଗ୍ଲାସ କ୍ଷୀରରେ 4 ରୁ 5 ସାଫ୍ରନ୍ ଷ୍ଟ୍ରାଣ୍ଡ୍ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ |

Leave a Reply

Your email address will not be published.